Sezon Sonuna Doğru Vedalar

Uzun zamandır blogda post yoktu, bunun sebebi blogspot yasağı ve nice sebebler. Kendimi hatırlatma bahanesiyle yazı tarzımı değiştirme kararı aldım.

Benim için blogda bir post: İnternet dünyasına bir şeyler katmak, yeni fikirler sunmak ve üzerinde düşünüp uzun yazılar yazmaktı. Bu sistemin devamlılığı çok zor ve her gün bir post hedefi imkansız. Bu nedenlerden dolayı bundan sonra daha kısa ve net bilgiler ile post kasmaya karar verdim.

Konumuza gelelim. Sezon bitiyor. Daha dün gibi hatırlıyorum merhaba yeni sezon yazımı. Aylar geçti ve sezona veda ediyoruz. Yılın en sevmediğim zamanı, dizilerden ayrılma ve yaz telaşının başladığı zamanlar. Kış aylarının güzel ve dingin ruhu gidip yaz yaygarası başlayacak.
Tabi dediğim gibi en üzücü olan da aylarca izlediğimiz dizilerden ayrılma telaşı. Az önce izlediğim Fringe 20. bölüm ardından bu yazı aklıma geldi. Artık vedalar kendisini belli etmeye başladı. Kısaca vedalardan bahsedip bırakıyorum.



Fringe: Bu sezon en merakla izlediğim dizi diyebilirim. 12-16 arası bölümler ciddi anlamda sarmadı ve iptal haberleri dolanınca artık izlemeyi bırakmayı bile düşündüm. Ancak yeni sezon onayı alınca tekrar bir çırpıda izledim. En son 19. bölüm de öyle soğuttular ki Fringe artık toplayamaz diyordum. Bu söylemim ancak 1 bölüm sürdü. Harika ötesi bir 20. bölüm izleten Fringe sezon finali öncesi nefesleri kesiti. Bölümü izleyenler spoiler içeren yorumumu şuradan(ekşi sözlük) okuyabilir.
21. bölüm ise daha bir güzel olacak gibi. Makine ile Olivia arasındaki bağlantıyı göreceğiz. Peter da cüneyt arkın edalarıyla uyanacak diye düşünmekteyim.
Fringe 21. bölüm promo ve bir sneak peek ekledim. onları da şuradan izleyebilirsiniz. Özellikle sneak peek çok iyi.

Glee: Bu sezon geçen sezon üzerine koyarak devam eden Glee yine en iyi dizileden, ancak benim için ilkler çok önemli olduğundan asla bir ilk sezon havası yakalayamadım. Konuya gelelim artık Glee'de de veda merasimleri başladı. Ekibimiz büyük yarışmayı da kazanırsa dizinin nirvanası olur. Ayrıca sezon finali için özel bir şeyler yapmaya çalışan Glee senaristleri Lady Gaga'yı ekrana çıkarabilmek için çok bastırıyor. Güzel bir final olabilir. Glee 19. bölüm promosunu da yine şuradan izleyebilirsiniz.

Komediler: 
Modern Family sezonun açık ara en iyi komedisi. Modern ailemiz her şeyi ile bizleri güldürmeye devam ediyor. Aslında veda izlenimi olmayan tek dizi diyebiliriz. Son hız devam ediyorlar.

The Big Bang Theory: Veda belirtisi seziyorum artık. Sheldon büyük bir sürpriz ile veda edeceği haberleri gün geçtikçe artıyor. Gülerek ayrılmaya hazırlanın.

How i met your mother: Konu bütünlüğü olan tek komedi diyebilirim. Tamam hepsinde var ama bunda ana bir konu var: Anee. Spoiler sevmeyenler okumasın ama sezon finaliyle ilgili sağlam bir bilgi var elimde. Bu sezon finali Ted'in eşiyle tanıştığı düğün gerçekleşecek ve bu düğün kimin olduğu belli olacak. Ancak anne yine gözükmeyecek. Anneyi önümüzdeki sezon göreceğiz.

Outsourced, Mad Love: İptali söz konusu iki dizi. Umarım ikisi de  yoluna devam eder. Özellikle Mad Love son zamanlarda en çok güldüğüm dizi. Konu belki çok klişe ama Larry gibi bir karakter varken o dizi hiç bitmesin. Outsourced ise yine sırf Gupta için izlenebilecek bir komedi. Ancak NBC'de yayınlandığından artık iptaline kesin gözüyle bakıyorum, oysa ki klişe olmayan ve binlerce konu çıkabilecek bir hindistan komedisiydi. Yazık olacka.

Raising Hope: Yeni dizilerden en iyi komedi. Maw Maw ve Jimy başta olmak üzere tüm aile kahkaya boğuyor  beni. Özellikle son bölümde Raising Hope'ta da veda sinyalleri aldım. Ailede bir kenetlenme söz konusu.

Biraz sezon değerlendirmesi gibi oldu. Sadece Fringe'den bahsetmek istiyordum sanırım yine uzun bir yazı oldu. Bugünlük bu kadar.
Yarın yeni başlayan diziler, 2011'de başlayıp biten diziler (shameless, episodes) den bahsedeceğim. Önümüzdeki günlerde ise uzun bir Emmy değerlendirmesi yolda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm