Ve Spartacus'un Sonu...

Geçen sezon büyük bir patlama yaşayan Starz kanalının “Spartacus: Blood and Sand" dizisi mayıs ayından itibaren başrol oyuncusu Spartacus'ü canlandıran Andy Whitfield'ın kansere yakalanmasıyla devam edip etmeyeceği çok tartışıldı.

Yaz boyunca haberler ard arda gelmeye başladı bende şu başlıklarda duyurdum olayı sizlere

Spartacus Blood and Sand, Spartacus Olmadan Geliyor



Ve O Geri Dönüyor { Spartacus : Blood And Sand}


Son olarak tedavinin olumlu sonuç verdiği ve artık ilk onsuz çekimlerine başlanan bölümün ardından Andy ile Roma'ya doğru macera başlayacaktı ki 2-3 gün önce gelen haber tüm hayranları ve beni yıktı. 
Önce habere inanmak istemedim, bekledim, bekledim, bekledim ama maalesef resmi açıklamalarla iş resmen bitti. 
Andy yaptığı açıklamada: "ayrıldığım için son derece üzgünüm, böyle bir ekiple çalıştığım için çok şanslıyım. Ne olursa olsun ismimizi beni sevenlerin olduğunu bilmek güzel" dedi.
Ardından tabi yapım şirketi ve aynı zamanda kanal olan Starz'da kendisine teşekkür ederek resmen ayrıldılar. 
Peki bundan sonrası. Şimdilik resmi bir iptal açıklaması yok, özellikle Spartacus: Gods of the Arena isimli Spartacus'un olmadığı bölümler yayınlanır ve diziye veda edilir diye düşünüyorum zira öyle bir sezon finali yaptılar ki bundan sonra Spartacus olmadan bir yere bağlamaları çok zor.

Dizi evet güzeldi ama onlarca dizinin katledildiği bu piyasada yerine yenileri kesinlikle gelir, özellikle Spartacus patlamasından sonra bu tarz dizilerde bekliyorum.
Ancak daha önemli olay Andy Whitfield'ın sağlık durumu. Umuyorum ki bir an önce iyileşip ekranlarımıza teşrif eder kendisi. İşine bu kadar bağlı bir insanın üzücü bir şekilde aramızdan ayrılmasını sanırım kimse istemez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm