Barney & Robin Canada Macerası [Video]



Efsanelerden How i Met Your Mother 5.Sezonu ile yeri geldi çok eleştiri aldı, yeri geldi bizleri yine kendine hayran bıraktı. Özellikle sezon sonuna doğru tekrar toparlanan dizi 7.sezona kadar devam edeceği açıklandı.

Şimdi yazın ortasında ne alaka diyebilirsiniz ama geçenler de Twitter'da geçen bir diyalogda karakterlerimizden Robin ve Barney'in Kanada maceraları aklıma geldi ve 5.sezonda ki macerayı kesip biçip video haline getirdim.

Benim bu dizide en sevdiğim macera Barney'in Kanada ile dalga geçme sahneleri yada bölümleri :) Oldum olalı Canada ve Mexico ülkelerini sevmemişimdir, daha doğrusu bu ülkenin insanlarını. Benim bu antipatim üzerine Barney'in yaptıkları tuzu biberi olmuştur ve bu sahnelere yarıla yarıla gülmüşümdür.

Diziyi izleyen, izlemeyen herkesin izlemesi gereken bir video oldu bu Kanada videosu.
Bu sıcak yaz gününde biraz gülümsemek için izlenmesi tavsiyedir.

İyi Seyirler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm