Şimdi Sahne Onların: Gilmore Girls

Hastalıktan geberiyor da olsam bu haberi girmeden içim rahat etmeyecekti. Logomu şenlendiren, hayatımda gördüğüm en şirin ikili, en mükemmel ve sıcak dizi olan Gilmore kızlarımız hakkında ŞURADA  bir tanıtım yazısı yazmıştım özellikle onu belirtelim.



Bugün bir tanıtım yazısından ziyade bir haberi sizlere ileteceğim. Özellikle altyazı sorunu çektiğimiz diziler hepinizim malumudur, bu kervanın en önemli dizilerinden bir tanesi Gilmore Girls'tür ki gerçekten altyazısını çevirmek çok çok zor. Çünkü bu kızlarımızın en büyük olayı çok konuşmaları :) Öyle çok konuşurlar ki bazen kurduğu cümleleri anlamak için tekrar izlemek gerekir, yaptıkları kelime oyunlarıyla insanı gülmekten yerlere yatırabildiği gibi duygu selinin içine de sürükleyebilir. E böyle olunca altyazı çevrilmesi de çok zor oluyor.

Sağolsun Divixplanet ailesi şimdiye kadar elinden geleni yapıp 3 sezonluk altyazıyı çıkardılar. Ayrıca 6. ve 7.sezonda da altyazılar seyrek olsa da mevcut. Böyle bir durumda 2-3 gün önce gördüğüm haber Divxplanette yıllardır bekleyen kişiler ve beni sevinç yumağına dönüştürdü.

Dizimiz 1.sezondan başlayarak Digitürk Dizimax ekranlarında izleyiciyle buluşacak. Bunun en güzel yanı tabii ki Digitürk sahipleri rahat rahat haftaiçi hergün izleyebilecek ama biz dizi bölümlerine sahip olanlar veya edinmek isteyenler için ayrı bir sevinç ki Divixplanet'te altyazılar tv'den riplenerek hergün yayınlanan bölümün altyazısı siteye eklenmekte.
Böylece gün itibariyle 2.Sezon 2.Bölüm yayımlanmış ve altyazı siteye yüklenmiştir. Zaten mevcut olan 2.sezon altyazıları buna göre güncelleniyor ve gün gün altyazı olmayan bölümlere geliyoruz.

Bu haberi verip diziye hiç başlamayanları davet ettiğimiz gibi altyazı bekleyenlere de bir haber vermek istedim. Dizimiz artık hergün Digitürk'te 3 kuşakta yayınlandığı gibi hergün de altyazısı siteye eklenmekte.

Digitürk yayın saatleri;
1.Kuşak: 06:45-07:30
2.Kuşak: 17:45-18:30
3.Kuşak: 02:45-05:30

Dizi bölümleri olan veya edinecek olanlar için ise şöyle birşey söyleyebilirim;
Dizi bölümlerini Zamunda dan rahatlıkla edinebilirsiniz.(Zamunda üyeliği olmayanlar bana ulaşırsa verebilirim)
Dizi bölümlerine sahip olanlar ise altyazıları BURADAN takip edebilir.


Bu arada, bu imkanları bize sağlayan özellikle Digitürk ve ardından Tv-Rip işini yürüten DivxPlanet üyesi  buraksahin nickli arkadaşa teşşekürlerimizi iletiyoruz :)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ben de ne zamandır bekliyodum bugün okudum forumda çok sevindim. dvd'lerini arıyorum sürekli ama burda çıkmamış sanırım. Neyse böyle izleyebilicez artık.
Kamil Akar dedi ki…
Bölümler aktif şekilde geliyor. dvd'leri de amazondan sipariş edebilirsiniz ancak buralarda bulmak imkansız. ama digitürk sayesinde rahatça günlük olarak takip edebilirsiniz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm