2011'de 40 Yapar // Mutlu Yıllar Panpa



Saçmalama hakkımı senenin ilk postunda kullanmak istiyorum zira o kadar kişisel blog "çok rahatım yea" diye takılsam da itiraf ediyorum yazarken biraz kasıyorum. Yani değerli haber ve yazı tarzı paylaşımlar ağırlaştı son zamanlarda. Öncelikle 40 yapar espirisi üzerinde durmayacağım merak etmeyesin :) Sadece klişeyi bozmayalım dedim. En sonda hesaplamayı yaptım :)
Beni bilen bilir, takip eden tanır. Böyle aforizma kasayım, süpper yazılar yazayım, en iyi ben olayım, herkes beni okusun, herkes beni sevsin gibi takıntılarım yoktur. Tamam blog ve yazı sorunumu aşıp postun konusuna geliyorum.

2011. Yine çat kapı hiç geliyorum demeden geldi. 1 koca yıl daha bitti. Hani yarın sabahtan itibaren dünyanız değişecek diye beklemeyin zira bi bok olmayacak.
2011'den de beklentiyi abartmayın yine hemen hemen pek değişmeyecek.
2011 sana da sözüm var, sende akıllı ol ki sevelim seni böyle yılların genel bir görüntüsü vardır. Yıllar sonra diyelim ki: "ulan tüm dünya için ne güzel bir yıldı be" böyle güzel geç, kişisel değil genele hitap et, topu topu 300 kusur günsün yani havan kime diye çemkirmek istiyorum

Dünya barışı, kardeşlik falan. O işlere hiç girmiyorum bildiğiniz üzre bu samimiyetsiz dilekerin hiç biri gerçekleşmeyecek. Birisi çıkar da 2011 Filistinli kardeşlerimize çare olsun falan derse yeminle kafa göz dalarım, işinize bakın lan az.

Ben kişisel olarak 2011 yılında yine normal bir insan olmayacağımın garantisini veriyorum. Yine karma karışık bir orada bir burada geçecek bir yıl olacağına adım gibi eminim.

Özetlemek gerekirse; önemli olan bizim yıllara girmemiz değil, yılların bize girmemesi. Yılların bize geri getiremeyeceğimiz parçalarımızı götürmemesi dileği ile Mutlu Yıllar Panpa.

40 Yapar;

2011---->   2+1+1=4 yapar. Sonuç ile elde kalan sıfırı yan yana koy bunlar da 40 yapar.

Heyyooooo işte şimdi yeni yıl geldi :)

Ahanda sörprüzzz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm