SAG (Screen actors guild) Ödülleri Sahiplerini Buldu.





1995 yılından bu yana dağıtılan SAG ödüllerinin 2011 sahipleri dün gece düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Televizyon dalında Golden Globe ile kıyaslarsak komedi dalında tüm kazananlar değişse de dramada bir birine benzerdi.
Sinema konusunda filmleri izlemediğim için yorum yapamam ancak dizilere yorumları katabileceğim için televizyon dalından başlıyorum. İşte kazananlar:


Not: Ben dallara "en iyi" diyerek geçiştirdim ama hepsi performans ödülü. Hatta orijinal ismi: "Outstanding Performance"


TELEVİZYON

Drama Dalından En İyi Dizi;
Boardwalk Empire
Bu dalda Golden Globe ile aynı isim kazandı ve bekleniyordu, açıkçası ben closer'ın adaylığına bile şaşırmıştım bir süpriz yapmazlarsa Boardwalk Empire alır diyor Mad Men sürprizinden çok korkuyordum. Hak eden aldı

Komedi Dalında En İyi Dizi;
Modern Family
Golden Globe'da kıçımı yırttım adeta Modern Family almalı diye. Tamam Glee iyi dizi, mükemmel dizi, cici dizi ama geçen seneden bu yana müzikal gücünü kullanıp en iyi komedileri topluyor. Modern Family ise bu sene yükselen performansıyla ödül alamıyordu. Bu nedenle bu ödülü alması çok güzel oldu ve Emmy'e selam çaktı.

Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu;
Steve Buscemi, Boardwalk Empire
 Açık ara sezonun en iyi erkek oyuncusu Buscemi'dir, ödülün buraya gitmesi çok çok doğal. Dexter alsa da sevinmezdim desem yalan olur.

Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu;
Julianna Margulies, The Good Wife
 Aynı durum burada da var. Golden Globe'u alması gereken isimdi, sanki orada hakkı yenilenlere burada teslim edilmiş gibi oldu. Darısı Emmy'nin başına

Komedi Dalında En İyi Erkek Oyuncu;
Alec Baldwin, 30 Rock
 Bu dalda Jim parsons'ın aday olmaması garip kaçtı biraz ama yine GG'da alması gereken ve alır dediğim sonunda da yanılarak üzüldüğü Alec konusunda da yüzümü güldürdü. Umarım Emmy'i de alarak hatalı ben değil Golden Globe jürisi olduğunu gösterir.

Komedi Dalında En İyi Kadın Oyuncu;
Betty White, Hot in Cleveland
 Ben bu dalda Modern Family yıldızı Sofia'yı düşünmüştüm ama Betty alarak şaşırttı, ha hak etmedi mi ? sonuna kadar hak etti.

Mini Dizilerde En İyi Erkek Oyuncu;
Al Pacino, You Don’t Know Jack

Mini Dizilerde En İyi Kadın Oyuncu;
Claire Danes, Temple Grandin


SİNEMA

Min En İyi Film;
The King’s Speech
En iyi Erkek Oyuncu;
Colin Firth, The King’s Speech
En İyi Kadın Oyuncu;
Natalie Portman, Black Swan
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu;
Christian Bale, The Fighter
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu;
Melissa Leo, The Fighter
Sinema dalında ki ödüle boğulan iki filmi de izlemedim, özellikle indirip izlesem mi sinemayı mı beklesem dediğim iki film ve sinemayı beklemeye karar verdim. O yüzden ödül almasını beklediğim iki fildi ama bu kadar bariz olacağını ummazdım. Sanırım Oscarda da bu ikili ön planda olacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm