Alaska ve Manifesto!

Evet "Alaska"
Nedir bu Alaska saçmalığı ? Uzun zamandır gelen sorudur bu bana ve şimdi bir blog açma fikrinin hemen ardından isim arayışı içine girdiğimde ilk sarıldığım temadır kendisi. Peki neden ? İlk kendime sordum bu soruyu, kendi kendimi mi tatmin ettim bilmesemde mantıklı bir açıklama yaptım kendime.

Şimdi bana yıllardır sorulan ne Alaska'sı ya sorusuna ilk yazıda açıklama getirmek istedim:
Alaska çocukluğumdan bu yana izlediğim Amerikan veya Amerikanvari film,dizi ve envai çeşit kanakta satır aralarında belki sadece 1 kez telafuz edilsede üzerimde bir etki bırakmış bir Amerika bölgesidir.
Bir gün bir sitye üye olurken nick istendiğinde aykırılık damarım tuttu ve her zaman aldığım nickten farklı bir nick almak istedim. Düşün düşün aklıma birşey gelmedi hemen ardından kalvyelere gitti parmaklarım ve yazdığı nick Alaska idi. Ne alaka ? bende çözemesemde aradan yıllar geçtikten sonra bu siteye giriş yapmaya çalıştığımda her zaman kullandığım nick'i kullanmadığımı farkettim, şifre hatırlatmadan sonra Alaska diye birşey geldi. İşte o gün içimdeki Alaska sevdası alevlendi.
O gün ve takibi günlerde tüm hayatımı Alaska bölgesi üzerine kurup aldığım tüm nickler Alaska olmaya başlamıştı.

Peki Neden? Neden böyle birşey başladı.

Tek nedeni şu: Her zaman karlı,puslu,karanlık,kapalı ve yağmurlu havaları sevmişimdi o 2-3 gün devamlı Alaska'yı araştırdım ve hava olarak, insanlar olarak, yaşama stilleri olarak benim yaşamak isteğim yer olduğuna karar verdim.

İşte o gün bu gündür bir Alaska aldı başını gidiyor.
Evet saçma biliyorum ama ben böyle cins bir kişiliğim işte :)

BLOĞUN AMACI


Çok önceleri bir motorlarımavilikleresürelim diye bloğum vardı, az bir takipçim olsada yazdıklarımdan çok zevk alıyordum ardından araya üniversite girdi, kişisel değişim ve gelişim girince blog sevdası rafa kalkmıştı.
Ancak geçen hafta yayında olmayan bloglarımı incelediğimde yazdıklarımı okuyunca o kadar çok eğlendim ve güzel zaman geçirdimki tekrar yazma isteği doğdu içimde.

Şimdi gelelim bu bloğa;
Bu bloğu hiç kimsenin takip etmeyip okumayacağını çok iyi biliyorum ancak ben yazacağım dedimmi yazarım kafaya koydum bir kere.
Yaşamın anlamı, varoluş sebeplerimiz gibi saçma konularda bile saatlerce kafa patlatan en küçük bir felsefik hareketlilikten dahi saatlerce düşünen ben en azından hayatın tam üzerine birşeyler yazmak istedim.

Bunu ego tatmini olarakta görebiliriz belki. Herneyse nasıl görülürse görülsün yazacağım okunmayacak bu böyle gidecek ve yıllar sonra oturup hepsini tek tek okuyacağım :) amaç bu.

Tarihide unutmayalım seneye şöyle bir baştan okumak üzere uğurlu! sayı 13'ün nisan ayı yıllardan da 2010 :D hadi sağlıcakla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm