Hayata Anlam Katanlar



Evet ilk önce sağ frame'ye hiç birşey koymamayı düşünüyordum ama ardından bu hayatı benim için değerli kılan herhangi varlığı koymak istedidim, benim gibi birisinin hayatını renkli kılan ne olabilir diye düşünürken dizi-film dünyası dışında birşey gelmedi.

Önce Sandra Bullock tek başına düşünsemde sonrasında Lost ve Star Wars'ün benim için değerlerini anladım ve onlarıda ekledim.

Ama bitmedi tabiiki devamlı önemli bitşey aklıma geliyor. Önce ilk eklediklerim hakkında yazılar yazdıktan sonra, hayatımı renklendiren herşeyi o kategoriye ekleyip yazılar yazacağım.

Öncelik ilk 3 yazısız eklediğimde onlar orada süs değil hepsi hakkında tek tek yazacağım. Hemde şimdi :) heveslenmişken kaçmadan döktürmek lazım.

Hiç yorum yok:

Ek Sayfalar

Bu blogdaki yazılar Kamil Akar'a aittir ama ego şişkinliği yapmaya lüzum yok, Copy Paste serbesttir. Blogger tarafından desteklenmektedir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hayallerine dokun, bloğuma dokunma

Gelecek Bölüm Promoları

Gelecek Bölüm Promoları
Güncelleme: BUGÜN (Fringe ve "V")

Followers

En Çok Okunanlar

İnternette Sansüre Hayır!

sansüre hayir

Twitter Şeysi

Video İzleme Zımbırtısı

Hayata Anlam Katanlar-1

Hayata Anlam Katanlar-2

Hayata Anlam Katanlar-3

Hayata Anlam Katanlar-3

Büyük Efsane'M

Hakkımda

Kısaca asosyal, okumayı ve yazmayı seven, 7/24 dizi izlese sıkılmayan, filmler hayatının gidişatını etkileyen, futboldan vazgeçemeyen bir kişiliğim :) Kendim için birşeyler karalıyorum, okuyan olursa ne âlâ, okuyan olmazsa ileride döner döner kendim okurum demiş ve başmışımdır... Başta dediğim gibi... Sadece ego tatmini!