Hayata Anlam Katanlar


Evet ilk önce sağ frame'ye hiç birşey koymamayı düşünüyordum ama ardından bu hayatı benim için değerli kılan herhangi varlığı koymak istedidim, benim gibi birisinin hayatını renkli kılan ne olabilir diye düşünürken dizi-film dünyası dışında birşey gelmedi.

Önce Sandra Bullock tek başına düşünsemde sonrasında Lost ve Star Wars'ün benim için değerlerini anladım ve onlarıda ekledim.

Ama bitmedi tabiiki devamlı önemli bitşey aklıma geliyor. Önce ilk eklediklerim hakkında yazılar yazdıktan sonra, hayatımı renklendiren herşeyi o kategoriye ekleyip yazılar yazacağım.

Öncelik ilk 3 yazısız eklediğimde onlar orada süs değil hepsi hakkında tek tek yazacağım. Hemde şimdi :) heveslenmişken kaçmadan döktürmek lazım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm