Baykal'da Geldi Geçti...

Herkes birşeyler söyledi, herkes birşeyler yazdı. Esas oğlandan çıt çıkmadı. Vakit gazetesinin ortaya attığı videonun ne kadar montaj ne kadar gerçek olduğu bilinmesede ortada bir video vardı.
Ve aradan 3 gün geçtikten sonra Deniz Bayka çıktı ve türk siyaset tarihie damgasını vuran açıklamaları yaptı. Evet özellikle son yıllarda herkesin göndermek istediği Baykal istifa etti. Peki iyimi oldu ne kadar kendisinden haz etmesemde böyle olmaması gerekiyordu. Koca CHP genel başkanı seks kasedi yayınıp ardından 3 gün sonra istifa etmemeliydi. Çıkıp benden bu kadar artık yoruldum sözleriyle veda etmesini çok ister ve o zaman gerçekten sevinirdim.

Şantaj
Baykal basın toplantısında da dediği gibi bu işin adı şantajdır. Ancak ben daha önceden de Baykal'a şantaj yapıldığını düşünüyorum, Baykal'a istifa et yoksa kasedi yayınlarız denmiştir kesinlikle ama baykal bir kumar oynayıp yayınlamayacaklarını düşündü. Ancak bu kumarda kaybedeb taraf oldu. 
Kasetten sonra istifası bir erdemdir orası ayrı ama BÖYLE OLMAMALIYDI...

Hala kasedi göremenler var bende Cumartesi günü merak edip araştırdım bir video buldum ancak bunun daha da ötesi olduğu söyleniyor ne kadar doğru bilmem ama şuan ki video budur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lost karakterleri ve aralarındaki bağlantılar

"V" Yeni Sezon Başlıyor. // Nam-ı Diğer: Visitors (Ziyaretçiler)

Lost the new man in charge // 12 Dakikalık Özel Bölüm